Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 Постанови від 11.10.16 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами)
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне некомерційне підприємство "Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області» (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 01998928, юридична адреса: Україна, 66700, Одеська область, смт Захарівка, вул. Центральна, 40.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: Шафа для рентгенплівки, Шафа медична, Столик маніпуляційний, Стілець лікаря
|
|
- Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно наявної потреби установи:
1 ) Медико технічні вимоги до шафи для рентгенплівки
Запропоновані учасником товари за медико-технічними властивостями повинні відповідати наступним медико-технічним вимогам та кожному із учасників необхідно підготувати наступний пакет документів:
- Сертифікат щодо відповідності системи управління якістю підприємства ДСТУ EN ISO 13485, що регламентує розробку, виробництво, розповсюдження та обслуговування медичних виробів.
- Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 (Сертифікат щодо посвідчення системи управління якістю виробника стосовно розробки, виробництва, обслуговування та ремонту).
- Паспорт (інструкція з експлуатації) на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
- Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
- Товар повинен бути введений в обіг в установленому порядку відповідно до законодавства України у сфері, що регулює відносини технічного регулювання та оцінки відповідності медичних виробів, а також допоміжних засобів до них, шляхом внесення та включення відомостей до «Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг» (з посиланням на відповідний Реєстр).
№ п/п |
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
||
1 |
Шафа для рентгенплівки |
шт. |
- |
Шафа для рентгенплівки призначена для сушіння рентгенівських плівок після фотохімічної обробки і промивки. |
||
№ п/п |
Опис вимог |
Наявність функції або величина параметра за технічним завданням |
Відповідність (так/ні) |
|||
|
1. Технічні характеристики |
|
|
|||
1.1 |
Ширина шафи |
550 ± 20 мм |
|
|||
1.2 |
Довжина шафи |
675 ± 20 мм |
|
|||
1.3 |
Висота шафи |
1657 ± 25 мм |
|
|||
1.4 |
Внутрішні розміри робочої камери |
довжина 670 ± 5 мм глибина 542 ± 5 мм висота 1690 ± 10 мм |
|
|||
1.5 |
Комплект постачання |
шафа для рентгенплівки – 1 шт. ніжки регулювальні – 4 шт. піддон – 1 шт. плавкий запобіжник 250В, 10А – 2 шт. Інструкція із застосування – 1 шт. |
|
|||
1.6 |
Конструкція |
Сушильна шафа складається з каркаса, дверей, блоку електромонтажного, вентилятора, що складається з електродвигуна і крильчатки, касет - верхньої і нижньої і шести електронагрівачів. |
|
|||
1.7 |
Скло |
в середній частині дверей розташоване скло, призначене для спостереження за процесом сушки плівок. |
|
|||
1.8 |
Блок електромонтажний |
Блок електромонтажний розташований у верхній частині шафи і слугує для автоматичної підтримки температури в робочому просторі. |
|
|||
1.9 |
На лицьовій панелі блоку встановлені |
Індикатори, кнопки керування режимами роботи, клавіша вимкнення, екрани відображення поточної температури і залишившогося часу роботи, заслінка регулююча подачу холодного повітря. |
|
|||
1.10 |
Маса |
не більше 82 кг |
|
|||
1.11 |
Виробництво |
Україна |
|
|||
2) Медико-технічні вимоги до шафи медичної
Запропоновані учасником товари за медико-технічними властивостями повині відповідати наступним медико-технічним вимогам та кожному із учасників необхідно підготувати наступний пакет документів:
- Сертифікат щодо відповідності системи управління якістю підприємства ДСТУ EN ISO 13485, що регламентує розробку, виробництво, розповсюдження та обслуговування медичних виробів.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
- Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 (Сертифікат щодо посвідчення системи управління якістю виробника стосовно розробки, виробництва, обслуговування та ремонту).
- Сертифікат щодо посвідчення системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно розробки, виробництва, обслуговування, продажу та ремонту медичних виробів та обладнання.
- Протокол випробувань державного інституту щодо визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів.
- Паспорт (інструкція з експлуатації) на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
- Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
- Товар повинен бути введений в обіг в установленому порядку відповідно до законодавства України у сфері, що регулює відносини технічного регулювання та оцінки відповідності медичних виробів, а також допоміжних засобів до них, шляхом внесення та включення відомостей до «Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг» (з посиланням на відповідний Реєстр).
№ п/п |
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
|
|||
1 |
Шафа медична |
шт. |
2 |
Шафа медична використовується в медичних закладах для розміщення інструментів, матеріалів і медикаментів в перев'язувальних, операційних та ін. |
|
|||
№ п/п |
Опис вимог |
Наявність функції або величина параметра за технічним завданням |
Відповідність (так/ні) |
|||||
|
1. Технічні характеристики |
|
|
|||||
1.1 |
Довжина |
955±10 мм
|
|
|||||
1.2 |
Глибина |
400±10 мм |
|
|||||
1.3 |
Висота |
1610±10 мм |
|
|||||
1.4 |
Розмір полиці |
довжина - 950 ± 10 мм ширина - 355 ± 10 мм |
|
|||||
1.5 |
Комплект постачання |
Боковина шафи - 2шт. Задня стінка шафи - 1шт. Двері шафи - 2шт. Двері сейфа - 2шт. Полиця шафи - 2шт. Полиця сейфа - 1шт. Верхня кришка шафи - 1шт. Нижня полиця шафи (дно) - 1шт. Кришка сейфа – 1 шт. Скло на двері шафи - 2шт. Комплект метизів для збірки шафи - 1шт. Інструкція із застосування - 1шт. Схема складання шафи - 2шт. |
|
|||||
1.6 |
Конструкція |
Каркас шафи виготовлений з металевого профілю. В нижній частині шафи розміщений двостулковий металевий сейф. У верхній частині шафи є дві полиці та дверцята з замком. |
|
|||||
1.7 |
Фарбування |
Каркас шафи пофарбований порошковою фарбою. |
|
|||||
1.8 |
Маса |
Не більше 65 кг |
|
|||||
1.9 |
Допустиме статистичне навантаження на одну полицю |
До 30 кг |
|
|||||
1.10 |
Виробництво |
Україна |
|
|||||
3) Медико-технічні вимоги cтолика маніпуляційного
Запропоновані учасником товари за медико-технічними властивостями повині відповідати наступним медико-технічним вимогам та кожному із учасників необхідно підготувати наступний пакет документів:
- Сертифікат щодо відповідності системи управління якістю підприємства ДСТУ EN ISO 13485, що регламентує розробку, виробництво, розповсюдження та обслуговування медичних виробів.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
- Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 (Сертифікат щодо посвідчення системи управління якістю виробника стосовно розробки, виробництва, обслуговування та ремонту).
- Сертифікат щодо посвідчення системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно розробки, виробництва, обслуговування, продажу та ремонту медичних виробів та обладнання.
- Протокол випробувань державного інституту щодо визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів
- Паспорт (інструкція з експлуатації) на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
- Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
- Товар повинен бути введений в обіг в установленому порядку відповідно до законодавства України у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності медичних виробів. Підтверджується наявністю в «Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг» за посиланням на відповідний Реєстр
№ п/п |
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
|
|||
1 |
Столик маніпуляційний
|
шт. |
2- |
Столик використовується в медичних закладах для розміщення хірургічних інструментів, матеріалів і медикаментів в перев'язувальних та операційних. |
|
|||
№ п/п |
Опис вимог |
Наявність функції або величина параметра за технічним завданням |
Відповідність (так/ні) |
|||||
|
1. Технічні характеристики |
|
|
|||||
1.1 |
Довжина |
590±10 мм |
|
|||||
1.2 |
Глибина |
420±10 мм |
|
|||||
1.3 |
Висота |
880±10 мм |
|
|||||
1.4 |
Комплект постачання |
Стійка – 2 шт. Короб з висувним ящиком – 1 шт. Полиця – 2 шт. Каркас нижньої полиці – 1 шт. Колесо з/г – 2 шт. Колесо б/г – 2 шт. Болт 8*35 метричний - 4 шт. Шайба М8 – 4 шт. Шайба М8 пружинна - 4 шт. Болт 6*50 з квадратним підголівником – 4 шт. Болт 6*35 з квадратним підголівником – 8 шт. Гайка М6 – 12 шт. Шайба М6 – 12 шт. Інструкція із застосування – 1 шт. Схема складання – 1 шт. |
|
|||||
1.5 |
Конструкція |
Столик являє собою металеву конструкцію, виконану з уніфікованих елементів, пофарбовану порошковою фарбою. На стійках розміщений короб з висувним ящиком, верхня полиця (над ящиком) та нижня полиця. Столик встановлений на колеса, два з яких оснащені гальмами. |
|
|||||
1.6 |
Вага |
Не більше 20 кг |
|
|||||
1.7 |
Максимальне навантаження |
До 25 кг |
|
|||||
1.8 |
Виробництво |
Україна |
|
|||||
4 ) Медико-технічні вимоги на Стілець лікаря Ст-1
|
Параметри та вимоги |
Відповідність ТАК/НІ з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку інструкції або паспорту |
1 |
Матеріал рами: відлитий під тиском алюміній |
|
2 |
Велика міцність для безпеки лікаря |
|
3 |
Антибактеріальне безшовне покриття |
|
4 |
Одноопорна 5-ти променева конструкція |
|
5 |
П’ять пластикових коліс |
|
6 |
Регулювання по висоті системою газліфт |
|
7 |
Можливість регулювання спинки по висоті |
|
8 |
Спинка кріпиться за допомогою двох металевих стержнів. |
|
9 |
Фіксація спинки за допомогою гвинта з пластиковою ручкою |
|
10 |
Габаритні розміри не повинні перевищувати: |
|
11 |
Ширина 645 мм |
|
12 |
Висота сидіння мін.480 макс.615 мм |
|
13 |
Глибина 637 мм |
|
14 |
Габаритні розміри м’якого елементу: 395х345 мм |
|
15 |
Вага не більше 27 кг |
|
16 |
Гарантійне обслуговування повинно бути не менше ніж 12 (дванадцять) місяців |
|
17 |
Інструкція з експлуатації українською мовою (надати копію). |
|
18 |
Наявність гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу) |
|
19 |
Учасник повинен мати сертифікованих виробником спеціалістів для обслуговування та ремонту запропонованого обладнання (надати копію сертифікату) |
|
20 |
Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. |
|
21 |
Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування , розроблення та виробництво ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію) |
|
22 |
Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію) |
|
23 |
Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». |
|
24 |
Сертифікат відповідності ДСТУ ГОСТ 16371:2016 п.п. 5.2.1-5.2.8, 5.2.12, 5.2.21, 5.2.26; ДСТУ ГОСТ 19917:2016 п.п. 4, 5.2.2.1, 5.2.2.2, 5.2.2.5, 5.2.3.2, 5.2.5.4, 5.2.6.1, 5.2.8, 5.2.11 (сертифікація продукції, що виготовляється серійно, з обстеженням виробництва) |
|
25 |
Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар |
|
26 |
Післягарантійне обслуговування |
|
27 |
Обов’язково прикріпити у своїй пропозиції фото запропонованого товару, щоб замовник міг об’єктивно оцінювати запропоновані учасником товари. |
|
28 |
Рік виготовлення не раніше 2024 |
|
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: За рахунок коштів НСЗУ 130 000,00 грн (Сто тридцять тисяч гривень 00 коп.).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до очікуваної потреби в 2024 році.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»№ 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.