Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 Постанови від 11.10.16 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне некомерційне підприємство "Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області» (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 01998928, юридична адреса: Україна, 66700, Одеська область, смт Захарівка, вул. Центральна, 40.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Апарат високочастотний електрохірургічний
ДК 021:2015 код 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
- Мета закупівлі:
Відповідно вимогам Програми медичних гарантій до надавача послуг з медичного обслуговування населення, задля створення стимулів до поліпшення якості діагностики, забезпечення доступної, своєчасної, якісної та ефективної вторинної медичної допомоги населенню.
- Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно наявної потреби установи:
Медико – технічні вимоги |
Відповідність так/ні |
|
Апарат повинен забезпечувати наступні технічні характеристики: |
|
|
1. |
. Режими роботи |
|
- монополярний РІЗАННЯ-1; - монополярний РІЗАННЯ-2 (ЗМІШАНИЙ); - монополярний КОАГУЛЯЦІЯ; - біполярний КОАГУЛЯЦІЯ. |
|
|
2. |
. Максимальну вихідну потужність апарата: |
|
- в режимі РІЗАННЯ-1 не меншу за 200 Вт; - в режимі РІЗАННЯ-2 (ЗМІШАНИЙ) не меншу за 120 Вт; - в режимі МОНОПОЛЯРНА КОАГУЛЯЦІЯ не меншу за 120 Вт; - в режимі БІПОЛЯРНА КОАГУЛЯЦІЯ не меншу за 120 Вт. |
|
|
3. |
. Основна частота вихідної напруги не менша за 1,7 MГц. |
|
4. |
. Живлення апарату повинно здійснюватися від мережі змінного струму напругою (220±22) В і частотою (50±0,5) Гц.
|
|
5. |
Комплект поставки:
|
|
|
Електронний блок |
|
|
Ножна педаль |
|
|
Пасивний електрод |
|
|
Електродоутримуач монополярний |
|
|
Електродоутримуач біполярний |
|
|
Пінцет біполярний прямий |
|
|
Комплект косметологічних електродів (7шт) |
|
|
Комплект хірургічних електродів (7шт) |
|
Загальні вимоги:
1. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної Документації.
Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів.
2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців.
На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців.
3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
4. Учасник повинен провести кваліфікований інструктаж працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням.
На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності вимогам, вказаним у вищевказаному пункті.
5. Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та навички.
На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності вимогам, вказаним у вищевказаному пункті.
6. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
7. Проведення доставки, інcталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар буде доставлено та інстальовано за рахунок Учасника.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 99000,00 грн,за рахунок коштів НСЗУ (Дев`яносто дев`ять тисяч гривень 00 коп.), розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до очікуваної потреби в 2024 році.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»№ 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.