A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство
"Захарівська багатопрофільна лікарня"
Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 Постанови від 11.10.16 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами)

Дата: 12.04.2024 13:13
Кількість переглядів: 1

Комунальне некомерційне підприємство

"Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області»

(назва замовника)

 

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі кондиціонерів, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Комунальне некомерційне підприємство "Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області» (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 01998928, юридична адреса: Україна, 66700, Одеська область, смт Захарівка, вул. Центральна, 40.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Канюльований дриль

ДК 021:2015 код 33160000-9: Устаткування для операційних блоків

 

  1. Мета закупівлі:

Відповідно вимогам Програми медичних гарантій до надавача послуг з медичного обслуговування населення, задля створення стимулів до поліпшення якості діагностики, забезпечення доступної, своєчасної, якісної та ефективної вторинної медичної допомоги населенню.

  1. Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостямиу відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
  2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно наявної потреби установи:

1. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація та надана у вигляді паспорту або інструкції користувача або інше українською мовою.

2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію експлуатаційної документації українською мовою.

3. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження надати копію(ї) декларації(ій) (сертифікату(ів)) про відповідність запропонованого Учасником обладнання технічним регламентам України, завірену(і) належним чином.

4. Запропоноване Учасником обладнання повинно бути новим та таким, що не було у використанні – на підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.

5. Гарантійний термін експлуатації товару, що є предметом закупівлі, повинен становити не менше ніж 12 місяців з дати введення в експлуатацію, на підтвердження чого Учасник повинен надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. 

6. Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником, повинно здійснюватися кваліфікованим(и) працівником(ами), який(і) має(ють) відповідні знання та навички. Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представника або представництва абро філії виробника) щодо наявності сервісної служби на території України.

7. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представника або представництва абро філії виробника), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів у кількості та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі та номер оголошення про проведення закупівлі.

 

Загальні відомості

Ступінь інформації

Дані приладу

1

Фірма виробник обладнання

Вказати

 

2

Країна-виробник

Вказати

 

3

Модель пилки

Вказати

 

4

Гарантійний термін експлуатації

не менше 12 місяців

 

 

Характеристика

Вимоги

Відповідність з посиланням на сторінку документу, що підтверджує відповідність

Набір інструментів має бути призначеним для для пластики передньої хрестоподібної зв’язки свердління кісток та інших споріднених їм тканин в різних хірургічних втручання.

Відповідність

 

Матеріал виготовлення:

Корпус дрилі має бути виготовлений з надлегких корозостійких матеріалів та повинен бути канюльований для застосування спиць.

 

Живлення:

від акумуляторної батареї

 

Стерилізація:

Всі складові частини дрилі повинні стерилізуватись шляхом автоклавування, крім акумулятора

 

Стерилізація при температурі

Не менше ніж від 129 до 134 градусів  - 35 хвилин із загортанням у тканину

 

Швидкість:

- в режимі "Без навантаження" -  не менше 300 об/хв;

 

Рівень шуму:

- в режимі "Без навантаження" не більше 90 децибел

 

Живлення:

від акумуляторної батареї

 

Робоча напруга:

Не менше 9.6 Вольт

 

Вихідна потужність:

Не менше 20 Вт

 

Зарядний пристрій - Вхідна напруга:

Змінний струм 220 Вольт, 50 Гц

 

Вихідна напруга:

Не менше 14,4 Вольт

 

Акумулятор:

2 шт. наявність

 

Час заряджання акумулятора:

Не більше 3-х годин

 

Напруга акумулятора:

Не менше 14,4 Вольт

 

Зарядний пристрій

1 шт. наявність

 

Кількість слотів, шт.

Не більше 1-го

 

Вхідна напруга:

Змінний струм 220 Вольт, 50 Гц

 

Вихідна напруга:

Не менше  14,4 Вольт

 

Індикатор стану заряда батареї змінного кольору на корпусі

Наявність

 

Декларація відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів на дрилі електричні медичні.

Надати копію

 

Сертифікат відповідності на дрилі електричні медичні, що відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів.

Надати копію

 

Комплектація:

 

 

Дриль ортопедичний канюльованй з однією кнопкою регулювання

1 шт

 

Акумулятор

2 шт

 

Зарядний пристрій

1 шт

 

Асептична загрузочна воронка

1 шт

 

 

    

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 58350,00грн,за рахунок коштів НСЗУ (П`ятдесят вісім тисяч  триста п`ятдесят гривень 00 коп.), розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до очікуваної потреби в 2024 році.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора