A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство
"Захарівська багатопрофільна лікарня"
Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 Постанови від 11.10.16 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами)

Дата: 15.11.2023 15:51
Кількість переглядів: 45

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Комунальне некомерційне підприємство "Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області» (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 01998928, юридична адреса: Україна, 66700, Одеська область, смт Захарівка, вул. Центральна, 40.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Шприцевий насос одноканальний

код ДК 021-2015: 33190000-8 – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (33194100-7 – «Прилади та інструменти для вливання розчинів»); НК 024:2023  13217  «Шприцевий насос».

  1. Мета закупівлі відповідно вимогам Програми медичних гарантій до надавача послуг з медичного обслуговування населення та обсягам медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) установа потребує придбання даних інструментів  задля створення стимулів до поліпшення якості діагностики, забезпечення доступної, своєчасної, якісної та ефективної вторинної медичної допомоги населенню.
  1. Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями  у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
  2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно наявної потреби установи:

Вимога

Параметр

Відповідність і посилання на сторінки тех. документа.

Інформація про виробника та гарантії:

1.

Країна виробник шприцевого насосу

вказати

 

2.

Модель шприцевого насосу

вказати

 

3.

Фірма виробник шприцевого насосу

вказати

 

4.

Гарантійне обслуговування апарату

не менше:12 м.

 

Технічні вимоги:

5.

Напруга живлення, частота

100-240В 50/60Гц

 

6.

Споживання енергії

не більше: 25ВА

 

7.

Наявність акумулятора

наявність

 

8.

Тривалість роботи від  акумулятора при швидкості 5 мл/год.

не менше: 6 год.

 

9.

Діагональ РК  дисплею

не менше: 2.8 дюйма.

 

10.

Режими вливання

Має бути: Режим швидкості, Режим часу, Режим ваги тіла

 

11.

Застосовуваний шприц

Має бути: 5, 10, 20, 30, 50 (60) мл одноразові стерильні шприци

 

12.

Заданий обсяг вливання (VTBI)

Має бути: 0-1000 мл

 

13.

Швидкість KVO

Має бути: (0.1-2) мл/год,

 

14.

Швидкість вливання Шприц 5 мл:

Має бути:0,1-150 мл / год

 

15.

Швидкість вливання Шприц 10 мл:

Має бути:0,1-300 мл / год

 

16.

Швидкість вливання Шприц 20 мл:

Має бути:0,1-600 мл / год

 

17.

Швидкість вливання Шприц 30 мл:

Має бути:0,1-900 мл / год

 

18.

Швидкість вливання Шприц 50 мл (60 мл):

Має бути:  (0,1-1500) мл / год

 

19.

Точність вливання:

Має бути:  ± 2%

 

20.

Швидістьболюса Шприц 5 мл:

Має бути:  (100-150) мл / год

 

21.

Швидістьболюса Шприц 10 мл:

Має бути:  (100-300) мл / год

 

22.

Швидістьболюса Шприц 20 мл:

Має бути:  (100-600) мл / год

 

23.

Швидістьболюса Шприц 30 мл:

Має бути:  (100-900) мл / год

 

24.

Швидістьболюса Шприц 50 мл (60 мл):

Має бути:  (100-1500) мл / год

 

25.

Функції сигналізації

Має бути: майже готово , шприц порожній, шприц відключений, оклюзія,

системна помилка, низький заряд акумулятора, розряджений

акумулятор, ручка вимкнена, збій змінного струму

 

26.

Ступінь захисту

не гірше : IPX3

 

27.

Режим ваги тіла при  інфузії

Наявність

 

28.

Режим швидкості при інфузії

Має бути: 0,1-1500 мл/ год

 

29.

Режим часу інфузії

Має бути: 0-99 год 59 хв

 

30.

Оклюзійний тиск

має бути:40-160 кПа

 

31.

Рівні оклюзивного тиску

Має бути: низький, середній, високий; за замовчуванням: середній

 

32.

Антиболюсна функція

Наявність

 

33.

Можливість блокування клавіатури

Наявність

 

34.

Можливість налаштування гучності сигналу тривоги

Наявність

 

35.

Можливість налаштування рівня підсвічування РК-дисплея

Наявність

 

36.

Можливість налаштування звуку клавіш

Наявність

 

37.

Можливість встановлення та вимкнення нічного режиму

Наявність

 

38.

Діаметр штатива, кріплення

має бути: 12-35 мм

 

39.

Розміри

Не більше: 300(Д)x 130(В)x 125(Ш, не включаючи затискач для стійки) мм

 

40.

Вага приладу

Не більше: 1800 г

 

 

Найменування вимоги

Відповідність

1

Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість  введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту, лист МОЗ або сертифікат відповідності медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту або оригінал гарантійного листа довільної форми про проходження виробником або уповноваженою особою виробника в Україні процедури оцінки відповідності медичного виробу вимогам технічного регламенту.

 

2

З метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропонований товар та для запобігання отримання фальсифікованого товару, учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості.

 

3

Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, таким, що не був у використанні, виготовлений не раніше 2022 р.

 

4

Термін гарантійного обслуговування має бути не менше 12 місяців з дати введення в експлуатацію, окрім інструментів, виробів, які призначені для одноразового застосування та комплектуючих виробів до запропонованого товару.

 

5

Гарантійне сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися сертифікованими інженерами. На підтвердження Учасник повинен надати копії сертифікатів, ліцензій сервісних інженерів, які мають повноваження проводити сервісне обслуговування запропонованого Товару.

 

6

Учасник повинен  надати підтвердження відповідності технічних параметрів обладнання, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам документації торгів, у вигляді таблиці з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника (інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, каталог, тощо- українською мовою).

 

7

Наявність у представника сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів, приладів, та аналітичного обладнання для медичних установ та лабораторій.

 

8

Наявність у представника сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління на розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів, приладів, та аналітичного обладнання для медичних установ та лабораторій.

 

9

Постачальник повинен здійснити за власний рахунок транспортування запропонованого товару за адресою замовника, монтаж та введення товару в експлуатацію, інструктаж (навчання) спеціалістів на робочому місці (Надати гарантійний лист у довільній формі).

 

    

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 500 00,00 грн (П`ятсот  тисяч а гривень 00 коп.),  за рахунок коштів місцевого бюджету - 375 000,00 грн, за рахунок коштів  НСЗУ- 150 000,00 грн  розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до очікуваної потреби в 2023 році.

6.Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»№ 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора