4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно наявної потреби установи
Комунальне некомерційне підприємство "Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області»
(назва замовника)
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне некомерційне підприємство "Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області» (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 01998928, юридична адреса: Україна, 66700, Одеська область, смт Захарівка, вул. Центральна, 40.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Крісло гінекологічне код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (номенклатурна позиція ДК 021: 2015 – 33192000-2 – Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 – 38447 – Крісло загального огляду електричне).
- Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ідентифікатор UA-2023-09-22-012602-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно наявної потреби установи:
|
Крісло повинно бути призначене для обстежень в акушерстві, гінекології та урології |
Відповідність |
|
Крісло повинно складатися з двохсекцій:
|
Відповідність |
|
Довжина в горизонтальному положенні |
Не менше 1300 мм |
|
Довжина в горизонтальному положенні з секцією для ніг |
Не менше 1750 мм |
|
Ширина секції для сидіння |
Не менше 570 мм |
|
Ширина спинної секції |
Не менше 565 мм |
|
Діапазон висоти сидіння крісла |
Не гірше 560-860 мм |
|
Діапазон висоти ложа в горизонтальному положенні |
Не гірше 780-1080 мм |
|
Максимальний нахил спинної секції |
Не менше 65° |
|
Положення Тренделенбурга |
Не менше 10° |
|
Положення анти-Тренделенбурга |
Не менше 65° |
|
Вага крісла |
Не більше 160 кг |
|
Максимальне навантаження |
Не менше 200 кг |
|
Ємність гінекологічного лотка |
Не менше 3,5 л |
|
Наявність вбудованого акумулятора |
Наявність |
|
Наявність відділення для гігієнічного паперу. |
Наявність |
|
Наявність пульта керування з пам’яттю додаткових положень (не менше трьох) та педалей керування |
Наявність |
|
Наявність гінекологічного лотка |
Наявність |
|
Регулювання висоти, кута нахилу спинної та секції для сидіння, положення Тренделенбурга та анти-Тренделенбурга за допомогою пульта або педаллю |
Відповідність |
|
Додаткова секція для ніг повинна монтуватись та демонтуватись з крісла |
Відповідність |
|
Додаткова секція для ніг повинна мати блокування |
Відповідність |
|
Мобільна основа крісла з трьома колесами та системою блокування |
Наявність |
|
В комплектацію крісла має входити:
|
Відповідність |
|
Декларація відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів, яка підтверджує якість запропонованого товару. |
Наявність |
|
Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні та гарантійний термін експлуатації повинен становити не менше 12 місяців. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі |
Наявність |
|
Інструкція (паспорт) з експлуатації українською мовою |
Наявність |
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: За рахунок бюджетних коштів 270 000,00 грн (Двісті сімдесят тисяч гривень 00 коп.)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до очікуваної потреби в 2023 році.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.