A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство
"Захарівська багатопрофільна лікарня"
Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі пального, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів»

Дата: 23.03.2023 08:46
Кількість переглядів: 41

Комунальне некомерційне підприємство «Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області

 

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик закупівлі пального, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Комунальне некомерційне підприємство «Захарівська багатопрофільна лікарня» Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області

 (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ –01998928

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Паливо моторне альтернативне А-95 Е-40 Турбо, вид ІІ; (Класифікація за ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин).

Ідентифікатор закупівлі 

Обґрунтування обсягів закупівлі.

Враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2023 рік, потреба в паливі складає:

  • Паливо моторне альтернативне А-95 Е-40 Турбо, вид ІІ – 2220 л.;

Технічні та якісні характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару.

1.         Загальні вимоги:

Учасник у складі своєї пропозиції надає інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником у документації.

Ціна запропонована на товар має враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих товарів, сплату митних тарифів та інші витрати пов’язані з підготовкою відповідної пропозиції на участь у закупівлі.  

 

  1. Паливо моторне альтернативне А-95 Е-40 Турбо, вид ІІ,  повинен відповідати вимогам ТУ У 24.6-31514949-012:2010 «Паливо моторне альтернативне «ТУРБО». Технічні умови» (зі змінами 1-4), п. 3.2 табл. 1 пп. 1,2,9,12,14

 

Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам повинна бути підтверджена копіями чинних на дату розкриття сертифікатів якості/відповідності та паспортів якості/відповідності та/або іншими документами, що підтверджують якість, на кожне найменування товару, що планується бути поставлено.

 

  1. Строк поставки товарів : до 31.12.2023 р.
  2. Постачальник забезпечує контроль якості кожної партії пального, що постачається та  своєчасну заміну неякісного товару
  3. Відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється цілодобово по бланках дозволів (талонах або відомостях), що є підставою для відвантаження  нафтопродуктів з усіх АГЗС. Заправка автотранспорту  здійснюється відповідно до потреб Замовника
  4. Поставка  товару здійснюється в день підписання  податкової накладної, шляхом видачі Учасником Замовнику талонів або їх аналогів, що дають право на заправку транспортних засобів Замовника відповідною кількістю товару та подальшою  заправкою таких транспортних засобів на АЗС Учасника. Строк   поставки товару –до закінчення терміну дії довірчого документу( талонів/відомостей).
  5. Заправка транспортних засобів Замовника повинна бути забезпечена за адресою автозаправних  станцій Учасника або його партнерів на підставі виданих Замовнику талонів  номіналом або їх аналогів   10, 15, 20 літрів, що забезпечить заправлення автотранспорту дрібними партіями 10 чи 15 чи 20 літрів

 

7) Найближча АЗС/АЗК повинна знаходитись на відстані не більше 5 км від місця розташування Замовника: 66700, Одеська обл.., смт. Захарівка

 

8) Учасник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє  середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим  законодавством нормам

 

 

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби  обсягів використання палива.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно  рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої зокрема з Інтернет-ресурсів:

- https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/odesskaya/

- https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/

 

- https://index.minfin.com.ua/

 

- https://prozorro.gov.ua/search/tender?cpv=09130000-9

 

Очікувана вартість Товару становить 105228,00 грн. (Сто п’ять тисяч двісті двадцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ.

Код КЕКВ - 2610  -  105228,00 грн.

 

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»№ 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора